@article { author = {کشمیری زاده, الهام}, title = {}, journal = {Packaging Science and Art}, volume = {8}, number = {31}, pages = {54-69}, year = {2017}, publisher = {Imam Hussein University}, issn = {2228-6675}, eissn = {2980-7824}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری}, abstract_fa = {این مقاله به موضوع کمتر شناخته شده عملکرد رنگ ­های بسته­ بندی می ­پردازد و اینکه چگونه رنگ­ ها به جلب توجّه مشتری­ ها کمک نموده و آگاهی مشتری را در زمان خرید تحت تأثیر قرار می­ دهند. با مروری بر پژوهش ­های مربوط به رنگ، در این مطالعه در خصوص برجسته نمودن ماهیت چندگانه و یا عملکرد چند منظوره رنگ بسته­ بندی، اولین گام برداشته شده است. همچنین در این مطالعه، مبانی نظری و چهارچوب هدف­ ها در جهت عملکرد رنگ­ های بسته ­بندی و ارتباط متقابل آن­ها گسترش می ­یابند. با وجود این رویکرد، در این تحقیق هم دانش موجود در این زمینه خلاصه­ سازی شده است و هم به تنگناها و شکاف­ های حاضر در دانش موجود اشاره می ­شود تا منجر به راهکارهایی در تحقیقات آینده شود. علاوه بر این، در این مطالعه جوانب لازم برای بازاریاب­ ها و مدیران، برجسته شده ­اند تا در جهت تلاش آن­ها برای شناسایی نشان تجاری بهبود و پیشرفتی حاصل گردد.}, keywords_fa = {رنگ,نشان تجاری,بسته بندی,آگاهی مشتری}, url = {https://packaging.ihu.ac.ir/article_201456.html}, eprint = {https://packaging.ihu.ac.ir/article_201456_056dcbef4f2709f459a2d398834318c0.pdf} }