%0 Journal Article %T لوگو و نام محصول در بسته‌بندی نوشیدنی %J علوم و فنون بسته‌بندی %I دانشگاه جامع امام حسین (ع) %Z 2228-6675 %A محمودی, سید محمود %D 2010 %\ 08/23/2010 %V 1 %N 2 %P - %! لوگو و نام محصول در بسته‌بندی نوشیدنی %K لوگو %K نوشیدنی %K بسته بندی(1) %K طراحی %K خط %K عکس و زبان %R %X در این مقاله سعی شده است ضمن معرفی لوگو و جایگاه آن برای مصرف کننده گان، به شرایط و کاربرد وی‍ژه آن در بسته بندی نوشیدنی پرداخته شود. در طراحی لوگوی بسته بندی نوشیدنی علاوه بر تاثیرخصوصیات و ویژگی های ذهنی طراح، جهت کاربردی تر کردن آن آرم باید  قواعد و اصول اساسی را نیز رعایت کرد که در ادامه به آن پرداخته شده است. %U https://packaging.ihu.ac.ir/article_201265_63f39e4eb73e4fddec83c9babfacba9c.pdf