نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی مشتری استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
  • آمیخته بازاریابی تحلیل معیارهای بسته‌بندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]

ا

  • اتمسفر اصلاح شده MAP تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
  • ارزش تغذیه ای کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آنها به عنوان حامل مواد فعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
  • اسانس اهمیت بسته بندی‌ غذایی مقاوم به حشرات: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
  • اطّلاعات محصول بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
  • امولسیون قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]
  • اندازه بسته بندی بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]

ب

  • بار واحد بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • بازدارنده آتش کاغذ بازیافتی سوپرآب گریز عامل دار شده و بازدارنده آتش [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 76-83]
  • باورها در مورد نشان تجاری بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
  • برچسب برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
  • برچسب‌های عدسی شکل پیشرفت‌های اخیر در فنّاوری بسته‌بندی‌های هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
  • بِرَند مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
  • برندینگ مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
  • بسته بندی اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
  • بسته بندی مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
  • بسته بندی بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
  • بسته بندی درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
  • بسته بندی اهمیت بسته بندی‌ غذایی مقاوم به حشرات: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
  • بسته بندی بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
  • بسته بندی استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
  • بسته بندی برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
  • بسته بندی عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
  • بسته بندی بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
  • بسته بندی بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • بسته بندی تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
  • بسته‌بندی تحلیل معیارهای بسته‌بندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
  • بسته بندی بازدارنده بسته بندی بازدارنده در صنعت دخانیات و چالش های قانونی آن در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 46-59]
  • بسته بندی بنزین بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
  • بسته بندی تعاملی پیشرفت‌های اخیر در فنّاوری بسته‌بندی‌های هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
  • بسته بندی خوراکی کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آنها به عنوان حامل مواد فعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
  • بسته بندی سبز سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
  • بسته بندی مواد غذایی ارگانیک درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
  • بسته‌بندی هوشمند پیشرفت‌های اخیر در فنّاوری بسته‌بندی‌های هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
  • بنزین مظروف بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
  • بهبود اتصال چسبی بررسی عوامل مؤثر در بهبود کیفیت استحکام اتصالات چسبی در صنایع بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 66-73]

پ

  • پالت بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • پوشش قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]

ت

  • تاکستان بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
  • تجربه نشان تجاری عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
  • تخته کف بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • ترجیحات مصرف کننده درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
  • تصویر ذهنی نشان تجاری بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
  • تعامل با مصرف کننده پیشرفت‌های اخیر در فنّاوری بسته‌بندی‌های هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
  • تنش پیل و کیلواژ بررسی عوامل مؤثر در بهبود کیفیت استحکام اتصالات چسبی در صنایع بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 66-73]
  • توسعه پایدار بسته بندی درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]

ج

  • جعبه بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]

چ

  • چسبندگی ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]

ح

  • حامل کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آنها به عنوان حامل مواد فعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
  • حساسیت قیمت مصرف کننده عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
  • حشرات اهمیت بسته بندی‌ غذایی مقاوم به حشرات: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]

خ

  • خیار تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
  • خرده فروشی شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]

د

  • دخانیات بسته بندی بازدارنده در صنعت دخانیات و چالش های قانونی آن در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 46-59]
  • دستگاه های الکترونیکی بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
  • دمای انتقال شیشه ای اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]

ر

  • رفتار خرید سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
  • رفتار مصرف کننده سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
  • رفتارهای فیزیک و شیمیایی اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
  • رنگ استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
  • رنگ بسته بندی بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]

ز

  • زانتان برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]

س

  • سرمازدگی تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
  • سقوط بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
  • سیلان ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
  • سوپر آبگریز کاغذ بازیافتی سوپرآب گریز عامل دار شده و بازدارنده آتش [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 76-83]

ش

  • شخصیت نشان تجاری بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
  • شکاف بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • شکل بسته بندی بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]

ض

  • ضداکسیدان ها کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آنها به عنوان حامل مواد فعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
  • ضربه بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]

ط

  • طراحی بسته بندی بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
  • طراحی خلاق بسته بندی شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]
  • طراحی صنعتی مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
  • طرح بسته بندی تأثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 6-21]

ظ

ع

  • عرضه بنزین بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
  • عناصر دیداری عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
  • عناصر کلامی عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]

ف

  • فرآوری اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
  • فعالیت آموزشی و ترویجی بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
  • فیلم پلی اتیلن ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
  • فیلم خوراکی قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]
  • فنّاوری بسته بندی بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]

ق

  • قصد خرید مصرف کننده بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
  • قوانین بسته بندی بسته بندی بازدارنده در صنعت دخانیات و چالش های قانونی آن در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 46-59]

ک

  • کارتن کنگره دار بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • کاغذ بازیافتی کاغذ بازیافتی سوپرآب گریز عامل دار شده و بازدارنده آتش [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 76-83]
  • کالای صادراتی تحلیل معیارهای بسته‌بندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
  • کیتوزان برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
  • کشمش بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]

ل

  • لیگنین برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]

م

  • محصولات تند مصرف سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
  • محصولات غذایی تأثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 6-21]
  • محصولات غذایی شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]
  • معیارهای بسته بندی تحلیل معیارهای بسته‌بندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
  • مقاومت فشاری بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
  • مکانیسم ورود اهمیت بسته بندی‌ غذایی مقاوم به حشرات: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
  • مواد دافع اهمیت بسته بندی‌ غذایی مقاوم به حشرات: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
  • مواد ضدمیکروبی کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آنها به عنوان حامل مواد فعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
  • مواد غذایی اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
  • مواد غذایی برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
  • مواد غذایی کنسرو شده شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]

ن

  • نانو کامپوزیت برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
  • نیتروسلولز ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
  • نشان تجاری استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
  • نظرسنجی درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
  • نقطه خرید برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
  • نقطه خرید، رفتار خرید آنی تأثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 6-21]

و

  • ویژگی های عملکردی قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]

ه

  • هیدروژل برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]