1. چگینی اصلی، ر.، صالح اردستانی، ع.، (1395)، «اندازهگیریتأثیرابزارهایبازاریابیسبزبررفتارخریدمصرفکنندگان(مطالعه موردی: غربشهرتهران)»، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، دوره 2 شماره 2، 13-1.
2. امیرشاهی، م.ا.، یزدانی، ح.ر.، علی پور، الله، (1392). «بررسی تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرفکنندگان عضو شبکههای اجتماعی در ایران»، تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 4، 41-58.
3. زندحسامی، ح.، پروینچی، ش.، (1393)، «به کارگیرینظریةرفتاربرنامهریزیشدهدربررسیقصدخریدسبزمصرفکنندگان»، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول 18، 30-23.
4. امیرنژاد، ح.، رفیعی، ح.، «بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت صنایع کوچک جهت کاهش آلودگی محیط زیست (مطالعه موردی شهرستانت ساری)»، علوم وتکنولوژی محیط زیست، شماره 50، (1387)، 51-49.
5. حقیقی، م.، خلیل، م.، (1390)، «بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان»، مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 9، 102-83.
6. Prakash G, Pathak P, “Intention to buy eco-friendly packaged products amongyoung consumers of India: A study on developing nation,” Journal of cleaner production, (2016), doi: 10. 1016/j. jcle
7. Prakash, G., & Pathak, P. “Intention to buy eco-friendly packaged products among young consumers of India: A study on developing nation.” Journal of cleaner production, 141, (2017), 385-393.
8. Hasan, Z., & Ali, N. A., (2015). “The impact of green marketing strategy on the firm's performance in Malaysia.” Procedia-social and behavioral sciences, 172, 463-470.
9.Brindley, C., & Oxborrow, L., (2014). “Aligning the sustainable supply chain to green marketing needs: A case study.” Industrial marketing management, 43 (1), 45-55.
10. D'souza, C., Taghian, M., Lamb, P., (2006). “An Empirical study on theinfluence of environment labels onconsumers,” An international Journal of corporate communications. Vol. 11, No. 2, pp. 162-173.
11. Soonthensmai, V., (2001). “Predicting intention and behavior topurchase nvironmentally sound orgreen products among thaiconsumers: An application of thetheory of reasoned action.” The wayne huizenga graduate school of business and entrepreneurship, Nova outheastern.
12. Chamorro, A., Banegil T. M., (2006). “Green marketing philosophy: Astudy of spanish firms with ecolables.” Corporate social responsibility and environmental management, Vol. 13. pp. 11-24. University, DBA, pp. 1-264.
13. Frostling-Henningsson,
Maria. ,
Hedbom, Martin. ,
Wilandh , Ludvig., “
Intentions to buy “organic” not manifested in practice,” British food Journal, Vol. 116 Iss: 5, (2016), pp. 872 – 887.
14. Breidert, Ch., (2006). ‘
WPT in marketing.” In estimation of willingness-to-pay. Springer, 27.
ISBN
9783835092440.