Document Type : Compilation
Author
Master degree in graphic design
Abstract
Keywords
2.مهردادفر، م. (1391). «تصویرسازی». تهران: انتشارات مارلیک.
3. پهلوان، ف (1390). «درآمدی بر تحلیل عناصر تصویری در آرم». تهران: انتشارات دانشگاه هنر.
4. امینی؛ ن. ندایی، ا.ح.(1394). «شاخصه خلق شخصیتهای تبلیغاتی ایرانی»، نشریه هنرهای زیبا- هنرهای تجسمی،20(3)، 71-78.
5. Hardie, Kirsten (2014). “Fictitious people as food brand icone: Their role and visual representation in contemporary international food packaging.” DR. Philosophy. The University of Brighton.
6. Kelley, Mark (2013) .“DoBrand characters help or hurt visual content marketing on facebook.” convinceandconvert.Available at:URL:http://www.convinceandconvert.com/social-media-case-studies/do-brand-characters-help-or-hurt-visual-content-marketing-on-facebook/.Accessed: August 3,20.
7. Pairoa, Isari and Arunrangsiwed, Proud(2016). “The effect of brand mascots on consumers,” International Journal of Economics and Management Engineering,3(3),pp.1702-1705.
8. Aaker, Jennifer L.(1997). “Dimensions of brand personality,” Journal of Marketing Research,(34),pp 347-357.