1. علوی، س. نجفی سیاهرودی، م. (1394). «رعایت اصول قانونی و اخلاقی در بستهبندی و اثر آن بر انتخاب مشتری». فصلنامه علوم و فنون بستهبندی. شماره (22) . 26-37.
2. حسنقلی پور، ط. مسیبی، ع. نجفی سیاهرودی، م. علوی، س.(1393) «بررسی عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان به بستهبندی سبز و قصد خرید آنها» . فصلنامه مدیریت برند 1(1). 1-24.
3. امام پور، م. (1394). «ضرورت توجّه به مدیریت در صنعت بستهبندی». فصلنامه علوم و فنون بستهبندی. شماره (22). 14-25.
4. Stewart. (1995). “Packaging as an effective marketing tool, Pira international, UK.”
5. Underwood, R. L. (1996). “Building brand equity through packaging: A multi-methodological perspective.” Advances in consumer research, 23 (1), 209-210.
6.Underwood, R. L. (2003). “The communicative power of product packaging: creating brand identity via lived and mediated experience.” Journal of marketing theory and practice, 6276.
7. Underwood, R. L., Klein, N. M., & Burke, R. R. (2001). “Packaging communication: attentional effects ofproduct imagery.” Journal of product and brand management, 10 (7), 40322.
8. Zhou, Quan, Huang, Weilai & Ying, Zhang (2011). “Identifying Critical Success Factors in Emergency Management Using a Fuzzy DEMATEL Method.” Safety Science, 49, 243–252.