- کردلو، ح؛الهی، ع.، ر؛خدایاری، ع (1394). «تعیین رابطة علّی باورها، نگرش نسبت به تبلیغات از طریق ورزش و نگرش نسبت به تبلیغات عام با استفاده از مدل معادلات ساختاری»، دوره 7، شماره 30، صص: 203-224.
- بحرینی زاده م و رجبی، آ (1395). «سنجش تأثیر ادراک مصرفکننده از قابل استفاده بودن بستهبندی محصول، بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرفکننده»، نشریه تحقیقات بازاریابی نوین, دوره 6 , شماره 1 (پیاپی 20)، صص: 77-59.
- حقیقی نسب، م؛ یزدانی،ح.ر؛ مداینی، م (1395). «تأثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت دادههای مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان»، مجلّه: مطالعات مدیریت فنّاوری اطّلاعات، شماره 17، صص: 145-123.
- رنجبریان، ب؛ قلیزاده شغل آباد، ر (1387). «تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان»، مجلّه: دانش مدیریت،شماره 81 ،صص: 56-37.
- کاویانی نیا، ا.، ع (1390). «خرید ناگهانی نیمه پنهان رفتار مصرفکننده»، فصلنامه روانشناسی مدیریت و بازار، دوره 5، شماره 25.
- افروزه، م. ص؛ محرم زاده، م؛ کاشف، م.م؛ افروزه، م (1390). «شناسایی عوامل انگیزشی، ویژگیهای شخصیتی و مؤلفههای اجتماعی نیروهای داوطلبی در ورزش»، مجلّه: مدیریت ورزشی، شماره 11، ص: 181-165.
- میرابی، و. ر؛ احمدی، ز (1394). «بررسی راهکارهای برندسازی در صنعت نفت و صنایع وابسته»، مجلّه: بررسیهای بازرگانی، شماره 74، صص: 22-11.
- محمدی، س (1392). «بررسی رابطه بین برند و بستهبندی با رفتار خرید مشتریان محصولات غذایی یک و یک با در نظر گرفتن ویژگیهای حسی آنها»، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه ایلام.
- تجری، ش؛ مهرانی، ه (1390). «بررسی رابطه بستهبندی با رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات لبنی»، اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ.
10. محمدی.، ح . سلیمانی، ج (1394). «بررسی عوامل تأثیرگذار در بستهبندی محصولات غذایی بر رفتار مصرفکننده در هنگام خرید»، نخستین همایش بینالمللی صنایع غذایی ایران.
11. تجاری، ف. خسروی، ح. نافعی، د. امیرنژاد، س. 1390، «بررسی نقش اعتمادبه آرم کالای تجاری و وفاداری به آن آرم در بین والیبالیستهای حرفهای گنبد»، همایش کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، اسفند 1389.
12. Cholewa-wojcik, A. Kawecka, A.(2015).The influence of effectiveness of packaging elements on the consumers preferences with the use of marketing eye-tracking technique. Modern management review. 22. 49-61.
13. Tong, Sh., Leelalai, V., and Jiraporn, P. (2015). “The effect of managerial ability on dividend policy: how do talented managers view dividend payouts?” Applied Economics Letters, Taylor $ Francis Group, Vol 15, pp: 148-165.
14. Lo, C, S. Tung, J. Huang, K, P.(2017). Customer perception and preference on product packaging. The international journal of organization innovation. 9.3.
- Severi, E. & Ling, K.C. (2013). “The Mediating Effects of Brand Association, Brand Loyalty, Brand Image and Perceived Quality on Brand Equity,” Asian Social Science; 9(3). 125-137.
16. Gendall, P. Eckert, C. Hoek, J. Farley, T. Louviere, J. Wilson, N. Edwards, R.(2015).
17. Lee, J. Lee. J. &Feick, L., )2011(. “The impact of switching costs on the customer satisfaction-loyalty link: mobile Phone service in France.” The Journal of Service Marketing, 15(1), 35-48.