1. پاکباز، ر.(1383)، «دایرهالمعارف هنر»، چاپ چهارم، تهران، فرهنگ معاصر، ص .725، 208 ، 575،599،600.
2. کرمانینژاد، ف. (1385)، «نگاهی به طراحی بستهبندی»، انتشارات کارین، ص 107.
3. مونسی سرخه، م. طالب پور، ف. گودرزی، م، (1389)، «نوع لباس و نمادهای رنگ در عرفان اسلامی»، نشریه هنرهای زیبا، شماره 44، ص 5-14.
4. پاکباز، ر. (1379)، «نقاشی ایران»، تهران، 68-69 .
5. اردلان، ن و بختیار، ل/ شاهرخ، ح. (1380)، «حس وحدت(سنت عرفانی در معماری ایرانی)»، تهران، نشر خاک.ص35، 45، 27.
6. تاتارکیه ویچ، و/ ترجمه کیوان دوستخواه، (1381)، «فرم در تاریخ زیباییشناسی»، نشریه هنر، شماره 52،ص 46-61، 1381.
7. ونگ، و/ بیدار بخت، آ. لواسانی، ن.(1380)، «اصول فرم و طرح»، تهران، نشر نی،ص 44.
8. بلخاری قهی، ح. (1384)، «جایگاه کیهانشناختی دایره و مربع در معماری مقدس اسلامی»، نشریه هنرهای زیبا، شماره 24، ص 5-14.