1. حاجی حسنی، ف و همکاران. (1397), «تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوتهای جنسیتی مشتریان, فصلنامه مدیریت بازرگانی»، دوره 10, شماره 3,672-659.##
2. حمیداوی, عماد. (1393), «کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی و تأثیرآن بر موفقیت تبلیغات و طراحی برند», کنفرانس بینالمللی توسعه و تعالی کسب و کار, تهران.##
3.جمالی نیا, م و همکاران. (1395), «تأثیر استراتژی رنگ بر وفاداری و قصد خرید مشتریان», کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21.##
4. سرمد سعیدی, س؛ صفار, ر. (1389), «تأثیر رنگها بر کارایی تبلیغات», فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 7، سال دوم.##
5. سولومون, مایکل آر.(1395). «رفتار مصرفکننده», ترجمه کامبیز حیدرزاده، انتشارات بازاریابی، چاپ پنجم, تهران.##
6. شرفی, و؛ آقایی، ه و محمد یاری، ز. (۱۳۹۷)، «بررسی تأثیر عناصر بستهبندی(رنگ، تصاویر و لوگوی نشان تجاری) مواد خوراکی بر خرید والدین»، فصلنامه علوم و فنون بستهبندی 9 (33).##
7. گیوی, م.( ۱۳۹۵), «چگونگی تأثیرات رنگ در بستهبندی، بازاریابی و میزان فروش»، فصلنامه علوم و فنون بسته بندی 7 (26).##
8. محمدزاده میلانی, ج؛ مظفری, پ.( ۱۳۹۷), «نقش رنگ بستهبندی در ترغیب خرید مصرفکننده»، فصلنامه علوم و فنون بسته بندی 9 (33).##
9. مروجی, م؛ سیدی, آ. (1۳۹۵), «اثر روانشناسی رنگ در طراحی بستهبندی مواد غذایی»، اولین کنگره بینالمللی و بیست و چهارمین کنگره ملّی علوم و صنایع غذایی ایران، تهران، انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، دانشگاه تربیت مدرس.##
10. Batra,r.,Seifert.C,Brei,D.(2016). “The psychology of design,creating consumer appeal Newyork,” Routledge Talor&Francis Group .##
11. Carol j.Auster,Claive s.Mansbash.(2012). “The Gender Marketing of Toys :An Analysis of color and type of toy on the Disney store website” Springer Science+Business Media,LLC2012##
12. Daren p.Cornforth, Dick Whittier.(2000). Consumer preferences for beef color and packaging,” meat science,USA.##
13.Lauren Labrecque,Gorge Milne.(2011). “Exciting red and comlelent blue:the importance of color in marketing,”journal of the Academy of marketing science.##
14. Reymond R.Burke .(2000). “The role of packaging color in consumer purchase consideration and choice” Technical Report.##
15. Singh,S.(2006). “Impact of color on marketing”, management decision,44(6),783-789.##