Document Type : Original Article
Authors
1 management, islamic azad university of Buin zahra
2 management
Abstract
Keywords
Main Subjects
1- اکبری، محسن؛ قلی زاده، محمدحسن؛ زمردی، معصومه، "تأثیر نمادهای اسلامی در بستهبندی بر قصد خرید مصرفکنندگان موادغذایی"، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 79، تابستان، صص91-67، 1395.##
2- حکیمی طهرانی، اردشیر. "موادشناسی و تکنیکهای چاپ در بستهبندی" (چاپ اول)، تهران: فرهنگسرای میردشتی، 1388.##
3- خدابخشی سورشجانی، زهرا؛ ابراهیمی، ابوالقاسم، "تأثیر طرح
بستهبندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرفکنندگان"، فصلنامه علمی- ترویجی علوم و فنون بستهبندی، سال هشتم، شماره 29، بهار 1396.##
4- خدابخشی، محمد؛ صادقی، احمد، "بررسی تأثیر اندازه و طراحی بستهبندی بر قصد خرید و رضایت مشتری"، فصلنامه علمی- ترویجی علوم و فنون بستهبندی، سال 8، شماره21، پاییز، صص41-30. 1396.##
5- سلطانی، مرتضی؛ جعفری، سیدمحمدباقر؛ مجیدی ، ساجده سادات، "شناسایی اجزای تصمیم خرید مصرفکننده از منظر بستهبندی محصول و بررسی تأثیر سطح درگیری ذهنی بر این اجزا (مورد مطالعه صنعت سوهان قم)"، مجله علوم و صنایع غذایی، دوره14، شماره72، بهمن ماه، صص257-243، 1396.##
package elements on the consumer purchase decision. Economics and management,” pp. 441-458.##