1. امیری، ی. (1388). «بررسی کیفیت خدمات مدیریت ارتباط با مشتری و تدوین برنامه بهینه CRMدر نظام بانکداری با استفاده از تکنیک TOPSIS»، فصلنامه مدیریت صنعتی، سال چهارم، شماره 10، صص 56 - 43.
2. لاولاک.، ک، رایت.، ل، (1385)، «اصول بازاریابی خدمات»، مترجم: بهمن فروزنده، نشر آموخته، چاپ اول.
3. شیدائی حبشی، ا؛ فضلزاده، ع ر، فاریابی.، م، (1392). «بررسی نقش بازاریابی رابطهمند، بازاریبی حسی و حمایتی بر وفاداری مشتریان»، مجلّه مدیریت بازاریابی، شماره 24، صص 132 - 114.
4. محرابی، ج؛ اهری.، ب، طاعتی.، م/م، (1389). «ارائه الگوی یکپارچه پیادهسازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت»، مجلّه مدیریت توسعه و تحول، شماره 4، صص 71 - 61.
5. محرمی قیداری.، ح ا. (1394). «بررسی عناصر بازاریابی در مدیریت ارتباط با مشتری»، بانک مقالات بازاریابی ایران.
6. قاضیزاده.، م، بیگینیا، ع ر؛ عباسپور.، م، عنبری.، ا، (1390). «بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته باریابی رابطهمند (ERM)»، دانشور رفتار، مدیریت و پیشرفت، سال هجدهم، شماره 2، صص 423 - 407.
7. ونوس.، د، (1390). «بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتری بر برند گوشیهای همراه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران»، مجلّه مدیریت بازرگانی، دوره 3، شماره 8، صص172- 149.
8. خانلری.، ا، زمانیان.، ص، (1393)، «بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی»، دو فصلنامه عملی - پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 6، شماره 12، صص 99-75.
9. دیواندری، ع؛ حقیقی، م؛ الهیاری، ا، باقری.، ت، (1388)، «بهبود ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیتهای کارکردی و غیرکارکردی(مطالعه موردی بانک ملت)»، چشمانداز مدیریت، شماره 30، صص 48 - 29.
10. نوربخش.، س ک، خیری.، ب ، پشنگ.، ل، (1391). «بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطهمند در روابط بین خریدار و فروشنده»، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، شماره 10، صص 75 – 65.
11. بلوچی، ح؛ حسینقلیپور، ط؛ ملکی مین باش رزگاه، م.، سیاه سرانی کجوری، م.ع. (1394)، «بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند». فصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 7، شماره 14، صص 80 – 59.
12. حیدرزاده.، ک، حسینی فیروزآبادی.، د. (1387). «بررسی ارتباط بین فردی و تأثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائهکننده خدمات»، مجلّه مدیریت بازاریابی، سال 3، پیش شماره 4، صص 14 – 1.
13. Payne, A. (2004), “The role of multichannel integration in customer relationship management,” Industrial Marketing Management, 33, PP: 13 - 35.
14. Leo, Y., Sin, M., Alan, C. Tse, B., & Frederick H. K. (2005), “CRM: Conceptualization and scale development,” Vol. 39, No. 11/12, PP: 1264 - 1290.
15. Smith, R., (2006). “The state of the CRM market, Destination CRM, Viewpoint,” Available at: www.destinationcrm.com.
16. Wan, O. M., & Mohd, A. M. (2010). “Brand loyalty and relationship marketing in Islamic banking system,” Journal of Canadian Social Science, Vol: 6, PP: 25-32.
17. Carolyn, F. C., & Karen, N. K. (2002). “From prisoners to apostles: A typology of repeat buyers & loyal customers in business,” Journal of Services Marketing, Vol. 16, No. 4, PP: 322 - 341.
18. Halliday, S., & Kuenzel, S. (2008), “Strategic brand management,” Journal of Product & Bran Management, Vol. 17, No. 5, PP: 293 – 304.
19. Bernikerhof, R., & Dersler, D. (1998), “Productivity Measurement: Aguide Formanagers and Professionals.” Marketing, Vol. 16, No. 4, PP: 322 - 341.
20. Anderson, E. W. & Sullivan, M. W. (1993), “The Antecedents and Consequences of Customer Satisfaction for Firms,” Marketing Science, 12 (2), PP: 125 - 143.
21. Palmer, A. B., & Wray, D. B. (1994). “Using neur network analysis to buer-seller reller relationship,” Europan Journal of Markerting, 28 (10), PP: 14 - 32.
22. Shammout, A. B. (2007). “Evaluating an extend relationship marketing models for Arab guests of five-star hotels,” A Thesis Submitted in Victoria University in Melbourne.
23. Chaudhuri, A., & Holbrook, M. (2011), “The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance: the role of brand loyalty,” Journal of Marketing, 65 (2), PP: 81 - 93.
24. Lee, W. I. & Shih, B. Y. (2009). “Application of neural networks to recognize profitable customers for dental services marketing-a case of dental clinics in Taiwan,” Expert Systems with Applications, Vol: 36 (1), PP: 199-208.
25. Chiu, H. C., Hsieh, Y. C., Li, Y. C., & Lee, M. (2005), “Relationship marketing and consumer switching behavior,” Journal of Business Research, Vol: 58, PP: 1681- 1689
26. Walsh, G., Mitchell, V-W., Jackson, PR., & Beatty, SE. (2009), “Examining the antecedents and consequences of corporate reputation: a customer perspective,” Br J Manage, 20(2), PP: 187 - 203.
27. Michell, P., King, J., & Reast, J. (2001), “Brand values related to industrial products,” Industrial Marketing Management, 30 (5), PP: 415 - 425.
28. Russell, S. W. (2001), “Customer relationship management: A Framework, Research Directions, and the Future,” University of California at Berkeley.