1. صفرزاده، ح؛ خیری، ب. و آقا سید آقا، ر. (1390)، «بررسی تأثیر عوامل زمینهای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان»، مدیریت بازاریابی، 10، 94-65 .##
2. رنجبریان، ب. (1378). «بازاریابی و مدیریت بازار»، تهران، شرکت چاپ و نشربازرگانی ص 86.##
3. کاتلر، ف. و آرمسترانگ، گ. (1385)، «اصول بازاریابی»، ترجمه دکتر علی پارسائیان، جلد اول، تهران: انتشارات ادبستان. ص 235.##
4. افراسیابی، ن. (1389). «بستهبندی»، وزرات بازرگانی، امور نمایشگاهی ـ مدیریت امور بازاریابی، 10-3.##
5. روستا، ا.؛ ونوس، د. و ابراهیمی، ع.(1385). «مدیریت بازاریابی»، چاپ دهم، تهران، انتشارات سمت.##
6. صمدی، م. (1382). «رفتار مصرف کننده»، تهران، تیراژه .##
7. کاتلر، ف. و آرمسترانگ، گ. (1389)، «اصول بازاریابی»، ترجمه علی پارسائیان، چاپ ششم، تهران: انتشارات جهان نو.##
8. هاوکینز، د.؛ راجر ب. و کنث ک. (1385)، «رفتار مصرف کننده؛ تدوین استراتژی بازاریابی»، ترجمه دکتر احمد روستا و عطیه بطحایی، تهران : انتشارات سارگُل.##
9. صمدی، م. (1386)، «رفتار مصرف کننده»، چاپ دوم، تهران: آئیژ.##
10. معصومزاده جوزدانی، ف. (1398). «طراحی پیامهای بصری زیستمحیطی در بستهبندی کالاهای بصری در پرتو اصول گرافولوژی فرهنگی»، علوم و فنون بستهبندی، 10 (۳۷)، 25-14.##
11. ایمانزاده، م.؛ نامور، م.؛ پورپناهی، م. و دهقان، س. ا. (۱۳۹۸). «بررسی رابطة بین ویژگیای بستهبندی و ترجیح نام تجاری در مصرفکنندگان کالاهای ورزشی»، علوم و فنون بستهبندی، 10 (38)، 67-54.##
12. فیض، د. و خیرالدین قدیرآبادی، م. (1398). «بررسی تأثیر عناصر بستهبندی(رنگ، تصاویر، نشان تجاری) مواد خوراکی بر انتخاب محصول توسط کودکان»، علوم و فنون بستهبندی، 10 (39)، 83-72.##
13. شرفی، و.؛ آقایی، ه. و محمدیاری، ز. (1397). «بررسی تأثیر عناصر بستهبندی (رنگ، تصاویر، و لوگوی نشان تجاری) مواد خوراکی بر خرید والدین»، علوم و فنون بستهبندی، ۹ (۳۳)، 49-34.##
14. محمدزاده میلانی، ج. و مظفری، پ. (۱۳۹۷). «نقش رنگ بستهبندی در ترغیب خرید مصرف کننده»، علوم و فنون بستهبندی، 9 (33)، 81-72.##
15. مهرانی، ه. و صادقی، م. (۱۳۹۶). «بررسی تأثیر عناصر تصویری بستهبندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکتهای فرآوردههای لبنی شهر گرگان»، علوم و فنون بستهبندی، 8 (32)، 37-18.##
16. حسینزاده شهری، م. و قناتی، ط. (1396). «عناصر دیداری و کلامی بستهبندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیلکنندگی حساسیت به قیمت مصرفکننده»، علوم و فنون بستهبندی، 8 (32)، 17-6.##
17. خدابخشی، م. و صادقی، ا. (1396). «بررسی تأثیر اندازه و طراحی بستهبندی بر قصد خرید و رضایت مشتری»، علوم و فنون بستهبندی، 8 (۳۱)، 41-30.##
18. فیروزیان، م.؛ حسنقلی پور، ط. و استیری، م. (1388). «بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات غذایی»، مدیریت بازرگانی، 1 (3)، 146-125.##
19. زند، ف. (1386). «تأثیرات رنگ بستهبندی بر میزان فروش محصولات غذایی»، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد ورامین.##
20. مؤمنی، م. و فعال قیومی، ع. (1394). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، چاپ سوم، تهران: مؤلف، ص 168.##
21. Enneking, U.; Neumann, C. and Henneberg, S. (2007). "How important intrinsic and Extrinsic product attributes affect purchase decision", Food Quality and Preference, 18 (1), pp.133-138.##
22. Silayoi, P. and Speece, M. (2004). "Packaging and purchase decisions: an exploratory study on the impact of involvement level and time pressure", British Food Journal, 106 (8), pp. 607-628.##
23. Kapoor, S. and Kumar, N. (2019). “Does packaging influence purchase decisions of food products? A study of Young Consumers of India”, Academy of Marketing Studies Journal, 23 (3), pp. 1-16.##
24. Karedza, G. and Sikwila, M. (2017). “The Impact of Packaging Designs on Consumer Buying Behavior of FMCG during the Hyperinflationary and After the Dollarization Era in Zimbabwe”, Asian Journal of Social Sciences and Management Studies, 4(1), pp. 20-30.##
25. Rundh, Bo. (2005). “The multi-faceted dimension of packaging: Marketing logistic or marketing tool?” British Food Journal, 107 (9), pp. 670-684.##
26. Underwood, R., Klein, N. and Burke, R. (2001) “Packaging communication: attentional effects of product imagery”, Journal of Product & Brand Management, 10 (7), pp. 403-422.##
27. Rettie, R. and Brewer, C. (2000), “The verbal and visual components of package design”, Journal of Product & Brand Management, Vol. 9 No. 1, pp. 56-70.##
28. Nancarrow, C., Tiu Wright, L. and Brace, I. (1998), “Gaining competitive advantage from packaging and labelling in marketing communications”, British Food Journal, 100 (2), pp. 110-118.##