آ
-
آگاهی مشتری
استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
-
آمیخته بازاریابی
تحلیل معیارهای بستهبندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
ا
-
اتمسفر اصلاح شده MAP
تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
-
ارزش تغذیه ای
کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آن ها ب عنوان حامل موادفعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
-
اسانس
اهمیت بسته بندی غذایی مقاوم به حشرات: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
-
اطّلاعات محصول
بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
-
امولسیون
قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]
-
اندازه بسته بندی
بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
ب
-
بار واحد
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
بازدارنده آتش
کاغذ بازیافتی سوپرآب گریز عامل دار شده و بازدارنده آتش [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 76-83]
-
باورها در مورد نشان تجاری
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
-
برچسب
برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
-
برچسبهای عدسی شکل
پیشرفتهای اخیر در فنّاوری بستهبندیهای هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرفکننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
-
بِرَند
مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
-
برندینگ
مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
-
بسته بندی
اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
-
بسته بندی
مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
-
بسته بندی
بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
-
بسته بندی
درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
-
بسته بندی
اهمیت بسته بندی غذایی مقاوم به حشرات: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
-
بسته بندی
بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
-
بسته بندی
استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
-
بسته بندی
برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
-
بسته بندی
عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
-
بسته بندی
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
-
بسته بندی
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
بسته بندی
تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
-
بستهبندی
تحلیل معیارهای بستهبندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
-
بسته بندی بازدارنده
بسته بندی بازدارنده در صنعت دخانیات و چالش های قانونی آن در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 46-59]
-
بسته بندی بنزین
بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
-
بسته بندی تعاملی
پیشرفتهای اخیر در فنّاوری بستهبندیهای هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرفکننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
-
بسته بندی خوراکی
کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آن ها ب عنوان حامل موادفعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
-
بسته بندی سبز
سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
-
بسته بندی مواد غذایی ارگانیک
درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
-
بستهبندی هوشمند
پیشرفتهای اخیر در فنّاوری بستهبندیهای هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرفکننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
-
بنزین مظروف
بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
-
بهبود اتصال چسبی
بررسی عوامل مؤثر در بهبود کیفیت استحکام اتصالات چسبی در صنایع بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 66-73]
پ
-
پالت
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
پوشش
قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]
ت
-
تاکستان
بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
-
تجربه نشان تجاری
عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
-
تخته کف
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
ترجیحات مصرف کننده
درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
-
تصویر ذهنی نشان تجاری
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
-
تعامل با مصرف کننده
پیشرفتهای اخیر در فنّاوری بستهبندیهای هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرفکننده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 20-29]
-
تنش پیل و کیلواژ
بررسی عوامل مؤثر در بهبود کیفیت استحکام اتصالات چسبی در صنایع بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 66-73]
-
توسعه پایدار بسته بندی
درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
ج
-
جعبه
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
چ
-
چسبندگی
ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
ح
-
حامل
کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آن ها ب عنوان حامل موادفعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
-
حساسیت قیمت مصرف کننده
عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
-
حشرات
اهمیت بسته بندی غذایی مقاوم به حشرات: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
خ
-
خیار
تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
-
خرده فروشی
شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]
د
-
دخانیات
بسته بندی بازدارنده در صنعت دخانیات و چالش های قانونی آن در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 46-59]
-
دستگاه های الکترونیکی
بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
-
دمای انتقال شیشه ای
اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
ر
-
رفتار خرید
سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
-
رفتار مصرف کننده
سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
-
رفتارهای فیزیک و شیمیایی
اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
-
رنگ
استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
-
رنگ بسته بندی
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
ز
-
زانتان
برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
س
-
سرمازدگی
تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 78-85]
-
سقوط
بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
-
سیلان
ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
-
سوپر آبگریز
کاغذ بازیافتی سوپرآب گریز عامل دار شده و بازدارنده آتش [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 76-83]
ش
-
شخصیت نشان تجاری
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
-
شکاف
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
شکل بسته بندی
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 18-37]
ض
-
ضداکسیدان ها
کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آن ها ب عنوان حامل موادفعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
-
ضربه
بررسی اثر سقوط و ضربه، بر بسته بندی دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل و نقل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 62-75]
ط
-
طراحی بسته بندی
بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
-
طراحی خلاق بسته بندی
شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]
-
طراحی صنعتی
مطالعه راهکارهای توسعه علامت تجاری(برندینگ) از طریق طراحی بسته بندی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 6-17]
-
طرح بسته بندی
تأثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 6-21]
ظ
-
ظرف بنزین قابل حمل
بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
ع
-
عرضه بنزین
بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 4-19]
-
عناصر دیداری
عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
-
عناصر کلامی
عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 6-17]
ف
-
فرآوری
اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
-
فعالیت آموزشی و ترویجی
بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
-
فیلم پلی اتیلن
ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
-
فیلم خوراکی
قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]
-
فنّاوری بسته بندی
بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
ق
-
قصد خرید مصرف کننده
بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 30-41]
-
قوانین بسته بندی
بسته بندی بازدارنده در صنعت دخانیات و چالش های قانونی آن در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 46-59]
ک
-
کارتن کنگره دار
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
کاغذ بازیافتی
کاغذ بازیافتی سوپرآب گریز عامل دار شده و بازدارنده آتش [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 76-83]
-
کالای صادراتی
تحلیل معیارهای بستهبندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
-
کیتوزان
برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
-
کشمش
بررسی نقش فعالیت های آموزشی و ترویج کشاورزی در ارتباط با دانش بسته بندی و نگهداری کشمش (مطالعه موردی: شهرستان تاکستان) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 18-27]
ل
-
لیگنین
برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
م
-
محصولات تند مصرف
سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 70-75]
-
محصولات غذایی
تأثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 6-21]
-
محصولات غذایی
شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]
-
معیارهای بسته بندی
تحلیل معیارهای بستهبندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 42-53]
-
مقاومت فشاری
بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 66-77]
-
مکانیسم ورود
اهمیت بسته بندی غذایی مقاوم به حشرات: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
-
مواد دافع
اهمیت بسته بندی غذایی مقاوم به حشرات: چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 54-61]
-
مواد ضدمیکروبی
کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آن ها ب عنوان حامل موادفعال [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 50-65]
-
مواد غذایی
اهمیت و کاربرد دمای انتقال شیشه ای در مواد غذایی و پلیمرهای بسته بندی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 30-45]
-
مواد غذایی
برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
-
مواد غذایی کنسرو شده
شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 38-49]
ن
-
نانو کامپوزیت
برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
-
نیتروسلولز
ارتقاء چسبندگی مرکب های نیترو سلولز بر روی فیلم های پلی اتیلن غیر جاذب [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 60-65]
-
نشان تجاری
استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 54-69]
-
نظرسنجی
درک مصرف کننده از بسته بندی مواد غذایی با رویکرد توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 28-41]
-
نقطه خرید
برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 76-91]
-
نقطه خرید، رفتار خرید آنی
تأثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 6-21]
و
-
ویژگی های عملکردی
قابلیت و ویژگی های عملکردی فیلم های خوراکی بر پایه امولسیون [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 42-53]
ه
-
هیدروژل
برخی از جنبه های کاربردی نانو مواد تجدیدپذیر در بسته بندی مواد غذایی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 22-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد